Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar ofereix beques per cursar el Màster en Tecnologia i Gestió de l’Aigua Online i els postgraus online de l’Escola de l’Aigua

22 Juliol 2016

Un any més, la Fundació Agbar posa a disposició de les persones que vulguin realitzar el Màster en Tecnologia i Gestió de l’Aigua Online o els diferents cursos de litinerari online de l’Escola de l’Aigua, un programa de beques que cobreix el 50% de l’import de la matrícula del curs.

Per ser beneficiaris d’aquests ajuts, cal autofinançar-se la matrícula, ser titulat universitari i estar registrat a www.laescueladelagua.com. La sol·licitud del programa de beques s’ha de fer enviant un correu electrònic a fundacioagbar@agbar.es amb còpia a admisiones@laescueladelagua.com, juntament amb el currículum de l’aspirant i una carta de motivacions que inclogui els motius pels quals vol fer el màster i sol·licita la beca, especialment els referits a aspectes socioeconòmics. El període per fer la sol·licitud del programa de beques ja està obert i finalitzarà el pròxim 11 de setembre de 2016. Les beques cobriran el 50% de l’import de la matrícula del màster semipresencial així com dels programes de l’itinerari online oferts.

El Màster online i els postgraus estan acreditats per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Entre el 15 i el 21 de setembre es donaran a conèixer les persones a qui es concedeix la beca. El resultat serà comunicat per telèfon o correu electrònic a totes les persones que hagin fet una sol·licitud de beca. Fins aquesta data, la Fundació Agbar es reserva el dret de retirar la present convocatòria o modificar els termes de les bases.