Fundació Agbar / Notícies / Convocatòria del X Premi Joan Oró de divulgació científica

29 Novembre 2016

Convocatòria del X Premi Joan Oró de divulgació científica

L’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) ha convocat el Premi Joan Oró a la divulgació de la creació científica, que enguany arriba a la desena edició i que compta amb el patrocini de la Fundació Agbar.

El Premi es va crear el 2004 en record del bioquímic català (1923-2004) per incentivar en els joves investigadors i periodistes la voluntat de formar equips conjunts, i comunicar el contingut i el valor de la recerca. Amb aquest mateix objectiu i amb l’esperit de recordar la passió pel coneixement del bioquímic català, conegut pel seu paper cabdal en els experiments sobre l’origen de la terra, s’ha convocat un any més aquest Premi, dotat amb 1.500 euros en cadascuna de les dues categories:

• Premi Joan Oró ACCC, per a qualsevol temàtica científica.
  • Premi Joan Oró AGBAR, per a temes relacionats amb l’aigua.

Els treballs s’han d’enviar per correu electrònic a secretaria-tecnica@accc.cat i cal indicar en l’assumpte “X Premi Joan Oró”. El termini de presentació d’originals conclourà el 5 de desembre de 2016.

Fes clic aquí per consultar les bases del concurs de l’ACC.

Sobre l’Associació Catalana de Comunicació Científica

L’ACCC és una agrupació multidisciplinària de professionals interessats en la divulgació de la ciència, la tecnologia, la salut i el medi ambient. Inclou periodistes, investigadors, docents, tècnics, entitats i institucions interessades en la difusió del coneixement científic. L’ACCC té com a finalitat explicar de forma planera aquests temes al públic general i promoure la presència de la ciència en els mitjans de comunicació. L’ACCC estimula també la formació creuada: d’una banda, que els periodistes aprenguin ciència, i de l’altra, que els científics millorin les seves capacitats de comunicació.