Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora un any més en el programa d’alimentació infantil de la Creu Roja

22 Setembre 2017

Eduard Pallejà, director de la Fundació Agbar, ha signat un conveni amb el president de Creu Roja Catalunya, Antoni Aguilera, per col·laborar un any més en el programa d’alimentació infantil d’aquesta entitat social. En el darrer any, l’aportació de la Fundació va permetre atendre 1.315 infants en situació de vulnerabilitat, el que suposa un ajut de 76 euros mensuals per infant.

La Fundació Agbar ha renovat per cinquè any consecutiu el conveni de col·laboració amb la Creu Roja per garantir l’alimentació dels infants i les seves famílies al llarg de l’any, i sobretot en el període estival. En virtut d’aquest acord, la Fundació Agbar hi destinarà 100.000 euros, cosa que representa una aportació de 76 euros per infant al mes. Amb aquesta acció, la Fundació Agbar presta suport un any més al programa d’alimentació infantil de la Creu Roja, i dona continuïtat al conveni que va signar l’any 2013 amb aquest entitat social.

L’objectiu d’aquest programa és garantir que centenars d’infants i les seves famílies en risc d’exclusió social a tot Catalunya puguin mantenir una nutrició saludable i equilibrada, i s’emmarca en l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil. Aquesta campanya vol implicar tots els agents socials, per tal de fer front a l’actual situació d’emergència social que viu la població catalana, especialment la infància. Fins ara, ja s’han recollit 113.175 ajudes alimentàries d’aportacions particulars i d’empreses com la Fundació Agbar, entre d’altres. La iniciativa es difon a les xarxes socials a través de l’etiqueta #donemlilavolta i se’n pot consultar tota la informació a www.donemlilavolta.org.

Aquest conveni s’emmarca en la voluntat de la Fundació Agbar de col·laborar amb entitats que duen a terme projectes adreçats a corregir situacions de dèficit alimentari.