Qui som

Posem el coneixement d’Agbar al servei de la millora de la qualitat de vida i mantenim el compromís social amb les persones i el medi ambient.

Fundació

Fundació Agbar / Fundació / Qui som

Objecte fundacional

La Fundació tindrà per objecte promoure i fomentar, sense ànim de lucre, accions sobre sostenibilitat o desenvolupament sostenible en els seus tres vectors de protecció del medi ambient, d’igualtat social i de creixement econòmic, mitjançant la recerca, la innovació i la difusió del coneixement, com també el desenvolupament de projectes d’assistència social. La Fundació vetllarà per la millora de la qualitat de vida de les persones i, per fer-ho, durà a terme activitats científiques, culturals, benèfiques i docents.

Línies estratègiques

La Fundació Agbar promou i actua sobre tres eixos:

Compromís amb les persones

Estreta relació amb el territori en el qual la companyia presta servei i amb les persones que l’habiten, els nostres clients. Compromís amb la millora de la seva qualitat de vida.

Compromís amb la cultura i el coneixement

Foment del diàleg i la reflexió entorn de l’aigua, en totes les seves dimensions.

Compromís amb la innovació i el medi ambient

Mitjançant la promoció de la innovació es compromet amb el desenvolupament d'un model econòmic sostenible que asseguri la protecció del medi ambient, l'equitat social i el creixement econòmic.