projectes socials

CHALLENGE #descobrintecosistemesaquàtics

TítolChallenge #descobrintecosistemesaquàtics

Qui pot participar? Adreçat a totes les persones majors d'edat residents a Espanya.

Període de participació:

1r #challenge: del 19 de febrer al 21 de març – sorteig: 22 de març, Dia Mundial de l’Aigua.

2n #challenge: del 15 d’abril al 15 de maig – sorteig: 17 de maig.

3r #challenge: del 15 juny al 15 de juliol – sorteig: 16 de juliol.

DescripcióVolem donar a conèixer de forma col·laborativa els ecosistemes aquàtics que ens envolten, per posar en relleu tant la seva bellesa com la importància que tenen com a refugis de biodiversitat.

Això serà possible a partir de les fotografies que totes les persones participants compartiu a través de les vostres xarxes socials Twitter i Instagram. Haureu de mencionar-nos (@museuaigues) i afegir-hi l’etiqueta específica de cada repte.

Cada dos mesos us proposem una temàtica i iniciem un nou #challenge. Per a cada repte sortegem els llibres Em dic aigua!, de Ramon Folch i Javier Mariscal, i Abecedari socioecològic, de Ramon Folch.

L’objectiu d’aquests #challenges són els ecosistemes aquàtics –rius, llacs, embassaments, aiguamolls, mars i oceans–, atès que són especialment vulnerables als efectes del canvi climàtic i la seva conservació és essencial per mantenir la biodiversitat.

Com participar-hiDes de l’inici de cada #challenge tindreu un mes per compartir qualsevol imatge de l'aigua en un ecosistema aquàtic a través de Twitter o Instagram. Podeu participar en tots els reptes i fer tantes publicacions com vulgueu. Caldrà que tingueu el perfil obert, que hi afegiu l’etiqueta específica de cada repte i l’etiqueta principal (#descobrintecosistemesaquàtics), i que ens mencioneu (@museuaigues).

Com més imatges compartiu més opcions tindreu de guanyar i més ecosistemes aquàtics donareu a conèixer.

SorteigEntre totes les persones que compartiu fotografies en el vostre perfil d'Instagram o Twitter i hi incorporeu la menció @museuaigues, l'etiqueta específica de cada repte i l’etiqueta principal (#descobrintecosistemesaquàtics), sortejarem els llibres Em dic aigua!, de Ramon Folch i Javier Mariscal, i Abecedari socioecològic, de Ramon Folch.

Cada mes publicarem el nom de la persona guanyadora a través dels nostres canals socials i posteriorment hi contactarem per privat, a través d’un missatge directe.

Consulteu les bases del concurs aquí.