projectes socials

PROMOCIÓ DE LA CULTURA DE L'AIGUA

Amb l’objectiu de posar a l’abast de tothom el coneixement de les diferents dimensions de la cultura de l’aigua i de sensibilitzar sobre el valor d’aquest element primordial per a la vida i la sostenibilitat del planeta, hem renovat l’exposició permanent del Museu de les Aigües.

Hem ampliat les propostes lúdiques i d’experimentació al voltant de l’aigua, tant en la programació d’activitats dins del Museu com amb la participació en esdeveniments populars.

Pel que fa a les activitats educatives, amb les visites al Museu de les Aigües i la planta potabilitzadora de Sant Joan Despí, el programa didàctic per a les aules i les propostes d’educació en el lleure, l’acció divulgativa i de sensibilització ha arribat a desenes de milers d’infants i joves.

Paral·lelament, des de la nostra inquietud permanent d’innovar, evolucionar i ampliar la capacitat de transformació social a l’entorn de la cultura de l’aigua, hem redefinit el projecte educatiu del Museu i hem explorat, amb dues entitats socials, noves formes de promoure l’interès dels joves pel coneixement de tot allò relacionat amb la cultura de l’aigua així com perla recerca en aquest àmbit.

Coneix el Museu de les Aigües

EXPOSICIONS

Nova exposició permanent “L’aigua: l’impuls de la ciutat” i obertura al públic de l’espai del jardí amb la cascada de Gaudí.

Coincidint amb el Dia Mundial de l’Aigua, l’exposició permanent del Museu de les Aigües ha inaugurat un nou recorregut amb mòduls interactius i recursos audiovisuals que enriqueixen l’experiència dels visitants. També s’ha obert al públic l’espai renovat dels jardins, amb la reconstrucció a escala real de la desapareguda font de la Casa Vicens d’Antoni Gaudí.

5.122 visites al 2019

ACTIVITATS CULTURALS

Concert pel Planeta: música i sensibilització ambiental.

El Museu de les Aigües va celebrar el seu 15è aniversari amb un concert organitzat amb la col·laboració de RAC 105 per contribuir a sensibilitzar sobre la necessitat d’unir esforços en la lluita contra el canvi climàtic, en el marc dels dies mundials del Medi Ambient i dels Oceans. Hi van actuar els grups Búhos, Porto Bello i Segonamà.

ACTIVITATS FAMILIARS

- HACDOSOH!!: Experiments i jocs per conèixer les propietats de l’aigua.

- La factoria de l’aigua: espai de manipulació i experimentació per resoldre reptes relacionats amb l’aigua.