projectes socials

Oportunitats educatives

Col·laborem en 8 iniciatives per incidir en l'increment d'oportunitats d'èxit educatiu, basades en l'acompanyament i reforç i en l'accés al sistema educatiu, afavorint la continuïtat formativa i facilitant les transicions educatives de joves en situacions de vulnerabilitat.

GERMANES TERESIANES

Col·laborem en projecte GAM de Germanes Teresianes que ofereix grups d'ajuda per promoure el suport, l'autoconeixement i la ubicació vital al finalitzar itineraris formatius en entitats socioeducatives per a joves en situació de vulnerabilitat en els municipis de Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besòs i l'Hospitalet de Llobregat.

15 joves beneficiats.

CLUB INFANTIL JUVENIL SANT FELIU

Col·laborem en el projecte En Ruta del Club Infantil Juvenil Sant Feliu-Sant Ildefons que promou la motivació i creació de vincles mitjançant projectes sociocomunitaris per reduir l'absentisme escolar i afavorir l'èxit educatiu en el barri de Sant Ildefons de Cornellà de Llobregat.

31 alumnes beneficiats.

ASSOCIACIÓ SAÓ PRAT

Col·laborem en el projecte Bassa ESO, de l'Associació Saó Prat, que ofereix acompanyament, eines, recursos i motivació perquè joves en risc d'abandonament, dels barris de Sant Cosme i Sant Jordi-Ribera del Prat de Llobregat, acabin l'ESO.

20 joves beneficiats.

FUNDACIÓ SARDÀ-PUJADAS

Col·laborem amb l'Escola Especial Mare de Déu de Montserrat, a través de la Fundació Sardà-Pujadas, en un projecte d'educació física que millora l'atenció a les necessitats en una escola d'ensenyament especial del districte d'Horta-Guinardó de Barcelona.

90 alumnes beneficiats.

FUNDACIÓ ÈXIT

Col·laborem en el projecte Coach de la Fundació Èxit que ofereix entrenament en habilitats laborals i contacte amb el món de l'empresa per promoure la continuïtat formativa de joves en risc d'abandonament escolar prematur, dels districtes de Nou Barris, Horta-Guinardó i Ciutat Vella de Barcelona i dels municipis de Sant Vicenç dels Horts i l'Hospitalet de Llobregat.

Hi participen 200 joves en risc d'abandonament escolar

ASSOCIACIÓ PUNT DE REFERÈNCIA

Col·laborem en el projecte MentorHabilitats de l'Associació Punt de Referència que ofereix mentoria amb suport a l'estudi, orientació i treball en competències transversals, a joves en risc d'exclusió, per afavorir l'èxit educatiu i millorar l'ocupabilitat.

15 joves extutelats continuen estudiant després d'acabar l'ESO.

FUNDACIÓ NEXE

Col·laborem amb la Fundació Nexe oferint beques a famílies amb infants amb pluridiscapacitat que permetin accedir a una escola bressol d'atenció especialitzada.

16 famílies en situació de vulnerabilitat beneficiades.

FUNDACIÓ CONFAVC

Col·laborem amb la Fundació CONFAVC, que atorga les beques Joves Talents, que permeten l'accés al món univeritari de joves amb recursos econòmics limitats.

12 estudiants universitaris beneficiats.

ESPLAI LA FLORIDA

Col·laborem amb la Espai La Florida, a través del Projecte Arrel, que permet a infants en situació o risc d'exclusió social puguin gaudir d'atenció educativa de qualitat .

20 infants beneficiats.

ASSOCIACIÓ JAPI

Col·laborem amb l' Associació Japi, a través del Projecte Avança + Tastaoficis, que contribueix a orientar i capacitar a joves, afavorint el seu retorn al sistema educatiu i/o a inserir-se en el món laboral.

30 joves beneficiats.