projectes socials

Ocupació de qualitat

Duem a terme 16 intervencions per fomentar l'ocupació de qualitat i garantir les oportunitats a persones sense feina, incidint en els territoris més desafavorits i en les persones en situacions de més vulnerabilitat.

FUNDACIÓ ACIS

Col•laborem amb el programa de Formació i inserció de la Fundació ACIS per la formació i pràctiques en activitats d'oficina i en serveis administratius generals de joves en risc d'exclusió social en el districte d'Horta-Guinardó de Barcelona.

17 joves beneficiats.

FUNDACIÓ ARED

Col•laborem amb la Fundació Ared per la formació i integració de dones provinents de centres penitenciaris en una empresa d'inserció de confecció i càtering al districte de Nou Barris de Barcelona i a Hospitalet de Llobregat.

8 persones beneficiades.

FUNDACIÓ EL LLINDAR

Col•laborem amb l'Escola de segones oportunitats de la Fundació El Llindar que ofereix itineraris personals de formació i experiència professional en hostaleria i manteniment d'edificis, en els municipis de l'Hospitalet i Cornellà de Llobregat

3 joves beneficiats.

FUNDESPLAI

Col•laborem amb el projecte Jove Valor de Fundesplai, consistent en oferir estades de pràctiques remunerades i tutelades en empreses d'acollida a joves en risc d'exclusió de Cornellà de Llobregat, per familiaritzar-se amb entorn laborals.

1 jove contractat per Aigües de Barcelona.

FUNDACIÓ LA CARENA

Col•laborem amb el Centre de Formació de la Fundació La Carena per possibilitar la formació amb pràctiques laborals en hostaleria, comerç i atenció al públic, a joves de Cornellà de Llobregat en risc d'exclusió.

6 joves beneficiats.

FUNDACIÓ MARIANAO

Col•laborem amb el programa de formació i inserció de la Fundació Marianao que promou la formació teoricopràctica en manteniment de sistemes informàtics per a joves en risc d'exclusió del barri Marianao, de Sant Boi de Llobregat.

14 joves beneficiats.

ASSOCIACIÓ SOCIAL ANDRÒMINES

Col•laborem amb el projecte Una mossegada a l'exclusió de l'Associació Social Andròmines que ofereix itineraris de formació i inserció vinculats a la distribució d'aliments per cobrir necessitats bàsiques dels participants i el seu entorn familiar en el districte de Sant Andreu de Barcelona.

Millora d'inserció laboral de 50 persones.

FUNDACIÓ CONFAVC

Col•laborem amb el projecte Inserjove que promou l'Associació Educativa Ítaca i que es basa en l'acompanyament per definir itineraris de formació per a joves en risc d'exclusió de l'Hospitalet de Llobregat, i també durant la transició al món laboral.

42 joves beneficiats.

ASSOCIACIÓ EL SAFAREIG

Col•laborem amb el projecte Enxaneta de l'Associació El Safareig que impulsa actuacions per millorar l'ocupabilitat en el marc d'un programa d'abordatge integral de situacions de violències masclistes, en els municipis de Cerdanyola del Vallés, Ripollet, Montcada i Reixac, Barberà del Vallés i Badia del Vallés.

80 dones beneficiades.

FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC

Col•laborem amb el programa d'orientació sociolaboral de la Fundació Ateneu Sant Roc consistent en la formació, acompanyament i assessorament per cerca feina per dones i joves en situació de vulnerabilitat del barri de Sant Roc de Badalona.

30 dones i joves beneficiats.

FUNDACIÓ COMTAL

Col•laborem amb el projecte Referents de la Fundació Comtal que ofereix motivació i formació per a la inserció laboral de joves en risc d'exclusió del districte de Ciutat Vella de Barcelona, basada en la creació de vincles amb un orientador de referència.

62 joves beneficiats

FUNDACIÓ FORMACIÓ I TREBALL

Col•laborem amb el projecte Impulsa't de de la Fundació Formació i Treball basat en el reforç intensiu de les competències necessàries per afrontar processos de recerca de feina per adults en situació vulnerable en els municipis de Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet i Hospitalet de Llobregat.

FUNDACIÓ GERMINA

Col•laborem la Fundació Germina en el projecte GR-Gran Recorregut d'acompanyament formatiu i sociolaboral basat en el reforç de competències i autonomia personal de joves en risc d'exclusió del municipi de Santa Coloma de Gramenet.

40 joves beneficiats

FUNDACIÓ MANS A LES MANS

Col•laborem en el projecte Pas endavant de la Fundació Mans a les mans que ofereix tallers d'oficis que permeten identificar motivacions amb formació i pràctiques a joves en risc d'exclusió del districte de Sants Montjuïc de Barcelona.

49 joves han participat en els tallers.

SERVEI SOLIDARI

Col•laborem en el programa Microcrèdits de Servei Solidari, que ofereix acompanyament psicosocial per complementar un programa de formació d'emprenedoria per a dones migrades del districte de Ciutat Vella de Barcelona.

30 dones beneficiades.

FUNDACIÓ SOMIAR DESPERT

Col•laborem en el projecte I tu què vols ser de gran? de la Fundació Somiar Despert que ofereix tallers per treballar l'autoconeixement, les emocions i la confiança per facilitar el trànsit cap a la inserció laboral de joves dels districtes de Nou Barris, Ciutat Vella, Sant Andreu i Horta-Guinardó i Hospitalet de Llobregat.

49 joves han participat en els tallers.