projectes socials

Visitanos

Horario de Verano
(del 15 de Junio al 15 de Septiembre)

de 10h a 20h

de martes a sábado
Horario habitual
(del 16 de Septiembre al 14 de Junio)

de 10h a 18h

de martes a sábado
Domingos y festivos
(excepto los lunes)

de 10h a 14h

Cerrado: 1 de enero, 25 de diciembre, todos los lunes (festivos incluidos) y mes de agosto. ATENCIÓN - EL DÍA 8 DE JUNIO DEL APARCAMIENTO DEL MUSEO PERMANECERÁ CERRADO, SE RECOMIENDA EL USO DE TRANSPORTE PÚBLICO.
entradas y reservas

Reducida
Menores de 18 años
Familia numerosa o monoparental
Parados
Pensionistas
Jubilados o mayores de 65 años

Gratuïta
Puertas Abiertas - primer domingo de cada mes
Asociación de Museólogos de Cataluña
Asociación de Profesionales de la Gestión Cultural
Carnet Joven / + 25
ICOM
La Ruta del TRAM
Socios del Club XATIC
Club Súper 3

VISITAS GUIADAS CASCADA CASA VICENS
De martes a viernes
12 h, 12.30 h, 17 h i 17.30 h

Sábado
12 h, 12.30 h, 13 h, 13.30 h, 17 h, 17.30 h, 18 h, 18.30 h, 19 h, 19.30 h (las visitas a partir de las 17.30 h sólo se llevarán a cabo en horario de verano, a partir del 15 de junio)

11 h, 11.30 h, 12 h, 12.30 h, 13 h i 13.30 h
(Las visitas de las 11 y 12 h, incluirán la visita guiada al Edificio Amargós)

Precios especiales para visitas en grupo y visitas guiadas
accessibilitat
Som accessibles per a persones amb discapacitat

Audiodescripció per a persones cegues o amb baixa visió.

Bucle magnètic per a persones amb pròtesis auditives.

Adaptació a la llengua de signes (LSC o LSE).

Subtitulació per a persones sordes.

Espais adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.

Servei de Wi-Fi a tots els visitants del Museu.

Espais del Museu de les Aigües

Els punts de recepció, de venda d'entrades i la botiga estan adaptats amb bucle magnètic. L'Àgora Agbar està dotada de bucle magnètic permanent.

L'accessibilitat sensorial de l'Àgora es complementa amb altres serveis d'accessibilitat, a disposició del client mitjançant sol·licitud prèvia:

• Interpretació en llengua de signes catalana i/o espanyola.
  • Subtitulació en directe per a persones sordes.
  • Audiodescripció en directe.

S'ofereix així l'opció d'un espai totalment accessible per a qualsevol tipus d'esdeveniment.

Visites guiades al Museu de les Aigües

Servei d'interpretació en llengua de signes catalana i/o espanyola per a les visites guiades al Museu, mitjançant petició prèvia, per a grups a partir d'un nombre determinat de persones.

Servei d'audiodescripció en directe, per a persones invidents o amb baixa visió, a les visites guiades al Museu, mitjançant petició prèvia, per a grups a partir d'un nombre determinat de persones.

Visita guiada al Museu amb lectura labial, per al col·lectiu de persones sordes no usuàries de la llengua de signes.

Museu de les Aigües

Subtitulació dels audiovisuals del Museu que contenen informació auditiva.

Museu de les Aigües vetlla per l'accessibilitat de les persones amb discapacitat o disminució sensorial, per això es posa a disposició per qualsevol consulta, a través de museu@museudelesaigues.com

com arribar
Carretera de Sant Boi, 4-6. 08940 Cornellà de Llobregat.
Transport públic
Metro L5 Cornellà Centre Trambaix T1 i T2 Les Aigües, FGC L8 Cornellà Riera BUS 67, 68, L74, L75, L79, L82, L85 Rodalies R1 R4 Cornellà
Aparcament gratuït
Disposem d'aparcament gratuït en el mateix recinte. Accedeix per l'Avinguda del Baix Llobregat s/n

BOTIGA

Busques objectes originals relacionats amb l'aigua? A la botiga del Museu de les Aigües trobaràs papereria, jocs infantils i experiments que no et deixaran indiferent.

Si vols contactar amb nosaltres ens trobaràs a:

RESTAURANT

Al Restaurant de les Aigües podràs tastar la cuina mediterrània i de proximitat, amb una fórmula de menú molt interessant.

Pots fer la teva reserva a: