6 Març 2018
La Fundació Agbar, entre les deu fundacions més transparents d’Espanya

L’’“Informe de transparencia y buen gobierno”, que publica cada any la Fundación Compromiso y Transparencia publica, la líder del rànquing ha estat la fundació  d’Atresmedia, complint el màxim dels indicadors contemplats. La Fundació Agbar ha obtingut un 84,2% (16 dels 19 indicadors) de transparència al web.

Tal i com indica l’informe, el web de la nostra fundació té en compte la majoria d’indicadors millor valorats: els indicadors econòmics, el comitè executiu, el patronat, la política d’inversió, l’estat financer, la memòria de comptes i el destí dels fons, entre d’altres.

Des de la Fundació Agbar estem innovant el web per tal d’oferir més informació sobre els nous projectes en els quals centrarem els esforços aquest 2018. El nostre compromís amb la transparència forma part del nostre propòsit i responsabilitat.