26 Abril 2019
Conveni amb Ulls del món per al desenvolupament sostenible de la salut ocular

El Museu de les Aigües va ser l'escenari triat el passat 4 d'abril perquè Fundació Agbar signés el seu primer acord de col·laboració amb la Fundació Ulls del món. El gerent de la Fundació Agbar, Eduard Pallejà i la directora de la Fundació Ulls del món, Núria Ramon, van segellar el seu compromís per al desenvolupament d'activitats dirigides a l’erradicació de la ceguesa evitable als territoris on Ulls del món té projectes en marxa.

La Fundació Agbar es va crear el 1998 amb l'objectiu de contribuir a la difusió dels valors ambientals i de vocació social que inspiren Agbar. La tasca d'aquesta Fundació se centra a promoure i fomentar accions relacionades amb la sostenibilitat o el desenvolupament sostenible des de tres eixos: protecció del medi ambient, igualtat social i creixement econòmic. I la seva missió, gestionar l'aigua amb eficiència per millorar la qualitat de vida de les persones, està estretament lligada als missatges de les campanyes de sensibilització d'Ulls del món, a través de les quals la Fundació divulga la importància de l'accés a l'aigua per la higiene facial, a l'hora de prevenir malalties infeccioses i patologies oculars, com el tracoma.

L'aportació de la Fundació Agbar anirà destinada a la campanya '500.000 + 500.000', iniciada l'any 2018 per Ulls del món, per assolir el repte de 500.000 nous tractaments oculars en 5 anys.

Aquest nou acord se suma als esforços de la Fundació Ulls del món per aconseguir garantir el dret a la visió en els territoris vulnerables on les persones es queden cegues per causes que es poden prevenir o curar.