27 Maig 2019
El Museu de les Aigües celebra el seu 15è aniversari amb el primer ‘Concert pel planeta’

El proper dissabte 8 de juny, a partir de les 19h, el Museu de les Aigües acollirà el primer ‘Concert pel Planeta’, una iniciativa que s’emmarca dins dels actes de celebració del 15è aniversari i que té com a objectiu contribuir a conscienciar sobre la necessitat d’unir esforços en la lluita contra el canvi climàtic i el respecte al medi ambient.

A les 19.30h s’iniciaran les actuacions musicals amb el grup SEGONA MÀ; posteriorment actuaran PORTO BELLO i tancaran el concert els BUHOS.

El concert és gratuït i les entrades poden recollir-se a RAC105, a l’Avinguda Diagonal 477, planta 15.  L’aforament és limitat fins a esgotar existències i es poden recollir un màxim de dos entrades per persona. L’accés serà restringit a majors de 18 anys excepte si els menors van acompanyats d’un responsable legal major de 18 anys.

El canvi climàtic és un dels grans reptes de la societat actual, un repte global que afecta la qualitat de vida de les persones i la disponibilitat de recursos. És per això que el concert se celebra coincidint el Dia Mundial del Medi Ambient, el 5 de juny, i el Dia Mundial dels Oceans, el mateix 8 de juny.