2 Març 2020
La Fundació Agbar rep el Premi a l’Acció Social de la Federació Coordinadora d’Entitats Andaluses de L’Hospitalet

En una gala celebrada el passat 28 de febrer, durant els actes de celebració del Dia d’Andalusia 2020, Eduard Pallejà, director de la Fundació Agbar, va rebre el Premi a l’Acció Social de l’entitat.

Pallejà va destacar que “les persones estan al centre de la nostra actuació ja que el nostre objectiu és contribuir a millorar-ne la qualitat de vida, especialment de les més desfavorides”. En aquest sentit, va explicar que “actuem a través de l’acompanyament i la col·laboració amb entitats, principalment aquelles que treballen a l’àrea metropolitana de Barcelona, perquè busquem un impacte real i estem convençuts que la millor manera d’aconseguir-ho és mitjançant el diàleg i el treball conjunt”.

20.710 persones beneficiàries

La Fundació Agbar té com a propòsit ajudar a transformar la societat donant suport a projectes en tres de les principals àrees de compromís social: la lluita contra pobresa, les oportunitats educatives i el foment d’una ocupació de qualitat. Des dels anys seixanta, la Fundació dona resposta a les necessitats del teixit social de Barcelona i la seva àrea metropolitana col·laborant amb administracions, empreses i entitats, conscient que el diàleg i les accions conjuntes són la millor manera d’assolir els reptes marcats.

Durant el 2019, la Fundació va col·laborar en 60 projectes d’entitats socials que van aconseguir una millora en la qualitat de vida de 20.710 persones.